يکشنبه ۲۷ آبان
شب شعری از سمانه هروی
از دفتر 1 نوع شعر عاشقانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ اسفند ۱۳۹۰ ۲۰:۱۹ شماره ثبت ۵۸۳۶
بازدید : ۱۶۶۳ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب سمانه هروی
|
شب پر از پرده هاي سياهي است
هيچ كس پرده ها را نميكشد؟!!
من به ماه پيغام داده ام
چرا خورشيد سرك نمي كشد؟
باز صداي زوزه باد و
باز وهم آشيانه دلگير
شب دراز است و غم مهمان است
كو صداي آشناي طرب انگيز!!!
امشبم تا صبح بيدارم -------همسفر با خيال مهتابم
در نگاه مبهم تارم ------- كور سوي اميد ميخواهم
شب خموش و سكوت رعب انگيز
ماه خموش و خورشيد دلگير
من هميشه در اين تدبيرم
آسمان هم نفس نميكشد؟!!!!
حادثه چقدر نزديك است!!
فاصله چقدر طولاني!!
من هميشه اميد ميدارم
آشتي كند ماه با خورشيد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.