جمعه ۲ آذر
سودای غم شعری از زهرانجفی
از دفتر سبددلتنگی من نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۲۵ شماره ثبت ۵۸۰۳۹
بازدید : ۵۵۲ | نظرات : ۷
|
|
♡یادت امشب میچکدازگوشه ی چشم ترم
از غم کشتی شکسته زیرطوفان بدترم
♡حال من افسوس ره گم کرده دراوج کویر
حال من آن مرغ و فصل کوچ وصیاد واسیر...
♡اشک هاآهسته ترقلب مراویران کنید
خسته ازرسوایی ام دردمراپنهان کنید
♡غصه ام عریان شده نامحرمان هم بس زیاد
ای دریغا قلب ریشم غیرتت آوربه یاد◇
♡زیرآوارغم توبودنم جامانده است
قلبم ازحیرت دراین سودای غم وامانده است
♡غنچه ی حسرت به گلدان دلم گل وانمود
غرق درسودای خویشم فارغ ازگفت وشنود
♡ناله هادرسینه پروردم ازین سوزوگداز
نیمه شب راتاسحرباکردگارم عرض راز
♡حرف هادارم به درگاه خدای عاشقی
دم به دم ازشعرمن پیچیدعطررازقی
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سروده زیبایی است