شنبه ۳ آذر
پارینه شعری از نصرالله نیکفر
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۲۳ شماره ثبت ۵۸۰۳۶
بازدید : ۳۷۲ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب نصرالله نیکفر
|
پارینهها
حس گندمزارهای روستا
و مورچههای پرکارش
اندک اندکی
پارینههارا
سبز میکند در زمینِ پندارم
تو، تا چشمهای آفتاب
سر میکشیدی
و سرچشمههای مهر را میخندیدی
نمک نبود
نکمستان بود
گریبانت.
ساده بود همه چیز
تنها پیچیده ترین چیز
پیچیدگیهای زلفان تو بود
و مهتابی که زیر آن پنهان میماند
آری
گندمزارها
و گنجشکهای پرچشم که
گاهی شیر رویت را
هاشور میزدند
و تو سراسر تبسم ساده و سبز خدا بودی
تو خود مهر بودی
و آیین یک شهر- زندگی
یک گیتی تبسم و ترور دلها
و دریاها
برگشتگاه میخواهم
برگشت به نخستین روزهای
که زندگی در آن، زنده بود
و تو تبسم بودی و ترانه
و من وامانده
میان خندههای تو
|
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما ممنون که خواندید و مهربانی کردید پیروز و سرافراز باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.