يکشنبه ۴ آذر
|
آخرین اشعار ناب بهزاد ساوانا
|
تلفن کارتی ،باجه ای در خیابان
صدای تو جدا
صدای من به اندازه کافی
قبض تلفنی در کار نیست
کسی صدای نفسهایت را نمیشنود جز من
شهرداری طرح پاکسازی تلفن های کارتی را اجرا کرد و صدای تو را حال از کجا بشنوم
از پشت بوقهای تلگرام شلوغ
یا شبکه های فیلتر شده اجتماعی
همین جا که همه به من شک دارند که با هزارانم به جز تو
و تو فکر میکنی با توام نه با هزاران
گرچه هر دو اشتباه است نه با توام نه با هزاران
تنهایم و پنهان شده در پشت وهم های خواب آلود
آنقدر تنها که زیر قطرات باران
کسی در خیابان نماند به جز من
نه تو آنجایی و نه خاطره هات
نه خاطره آن هزاران نفر که به چشمانم روزی خیره شدند و رفتند یا کاری کردم بروند تا به خاطر من اشکی نریزند .
بهزاد ساوانا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود