جمعه ۲۵ آبان
|
آخرین اشعار ناب سعید داوری
|
کمکی کُن
با هم این پنجره را باز کنیم
تا نگوییم هوایِ خانه یِ بی دَرِمان دلتنگ است .
بگذاریم در این تنهایی
واژه ها پاک شوند ،
جمله ها را به تماشایِ حقیقت ببریم
و کتابی بنویسیم که در آن
هیچ کس غمگین نیست .
بنویسیم در اینجا
دِلِمان عاریه ای از خودِمان است
به یک هرزه نگاهی نفروشیم که شب
طولانیست .
قدمی برداریم
تا لَبِ پنجره یِ بینایی
تا شکوفاییِ دانایی را
بینِ این فاصله ها دریابیم .
با نگاهی به طبیعت
جمله ای ساده برای زندگی نَقل کنیم .
زندگی یعنی من ،
زندگی یعنی تو،
زندگی یعنی ما.
کمکی کُن
با هم این پنجره را
رو به اُفُق باز کنیم .
|
|
نقدها و نظرات
|
استاد عباسی دوست داشتنی سلام و عرض احترام . حضورتان گلباران | |
|
جناب رمضانی عزیز . سلام و عرض ادب. طبق معمول پر انرژی و عمیق . امیدوارم شعر و شورتان ابدی باشد . متشکر از حضور گرمتان | |
|
سید عزیز ، سلام و درود . ممنون از حضور سبزتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.