🔸🔹پیشکەش وە شار بەزەی قەسر شیرین:
🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴
ئەرای خاکەگەی شیرین هەلاکم،
وە قەسر شیرین بەکەنەن خاکەم.
ئمجا ئی خاکە بەسینەن وە زوور.
ویرانە بەکەن لانەی مەل و موور.
وە کەس نەپەرسەن هەوال بی کەس.
وریا بەکن وەی خاکەبووەن دەس .
تاگەر بەنۊسەم وە بان قەورەم.
کافەر ئەگەر هەم یاگەر ک گەورەم.
کەسی چوزان غەم دەل دی چەس؟
خودا نەکەی غەم بوودە بەش کەس.
وە دەس نەکەفی دی میوەی بی بەش.
هاکوو دارەین وەمیوەی دەل خوەش.
چمای دی خودانەتیەی وە رۊ زەۊەو.
ساتی بەنیشی لە ژێر سای مەیۊەو.
چۊ داربی بەر وسایەی زەلان.
دەس دالە گەلای دەلمان رەزان.
ئەگەر چە خودا هابان سەرەو.
یادەمان کەێدەن چۊ نۊر خوەرەو.
ئەما هەم خوەشیم وەی دەردو غەمە.
ساقی بەییدەن جامی وەو دەمە.
شانازی شار شیرینەم خوەشە.
شیرین شار هەر ک دەڵ خوەشە.
زانم ک هۊچ کوو جۊر قەسر نیە.
ماڵ چەوەێڵم ئەڕای کوور بیە.
وەی خاکە جیێا نیەودەن گیانەم.
ساتی بەمینیم دۊر ژیانەم.
وینەی بیستۊن سەراپا غەمەم.
وە شار شیرین چۊ دەل بەکەنەم.
م ئاخ وداخ پەڕ دەڵ خۊنەم.
داخ ئەلوەن وە دەڵ خوەم دۊنم.
هەرچەن ئەڕا دەڵ ئی دەردە فەرەس.
ئەلوەن چەوەڕی ئەسر سەیمەرەس.
م ئاوارەگەی دەیار کەنەم.
ک وە دەردەیڵ دەڵ خوەم خەنەم.
ناو شیرین قەسرشیرینەم.
شیرینەو نەکەرد زەخم دەرۊنەم.
تەریکی هورەیل دڵ تەنگیم.
وە ریشە سەزان وەبن کەنیم.
دەڵ نادیاری کەی وە درۊنەم.
غەم هابان دەڵ دەڵی ک نەۊنەم.
سەدام نیەرەسی دی وە گووش خوەم.
وەی روژەینیشە خوەم وە یادو بەم.
کەی بوو بەرەسیم وە خاک پای قەسر.
وەبال بەسیای چەوەیل پڕ ئەسر.
چەو وا بەکیمو بۊنیم کەس نیە.
جوز دەس خودا وەبان دەس نیە.
وەناو قەسر قەسری بەسازیم.
وە قەسر شیرین فەرە بەنازیم.
کەی بوو دوارە چۊ جارجاران.
ئی خاکە بوو وە جای کوردەمالان.
وە ئەو خوداک هاوردەسمان.
زەخم بی کەسی وە پاخەسەمان.
یە قەسر غەمە قەسر بی کەسی.
شیرینە ناوی ئەڕا هەر کەسی.
تاگەردیە ئی خاکە هەوەسی.
ئەڵوەن ئەڕای خاکە دەی نەفەسی.
وەڕینە کەیدەن وە روژو وە شەۆ.
ئەڕا یە بوونی دووس خوەی وە چەۆ.
ئەڵوەن عیشق م دۊر خاکی.
دەسی جییا نیەو وە ئاو وە خاک.
بار غەم عیشق هابان شانی.
ئەگەر چە نەیری ئارام گیانی.
هەناسی سەرد ئاگەڕ وەگیانەم.
خاکەم نەسینی ریشەی زوانەم.
قەسر سەزیای ئەگر وەناوی.
زەهاک سنیە وەدەس کاوی.
✍سەمییرا عەزیزی