جمعه ۲ آذر
دلنوشته شعری از فرزانه ایروانی
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ ۲۰:۲۷ شماره ثبت ۵۷۴۲۷
بازدید : ۶۷۷ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب فرزانه ایروانی
|
بگو
باز هم بگو
که حق میگویی
وقتی «اَنا الحق» میگویی
بگذار حق،
از کندوی لبان تو
شیرین تر جاری شود
اینجا مرا به محکمه آورده اند
به جرم عاشقی!
حکم این است
باید سنگی سوی تو اندازم
یا خودم نیز سنگسار شوم!
چشمانت را دمی ببند
میخواهم بر لبانت بوسه ای زنم
و کنار تو بمیرم.
بگذار این جماعت تار دل
بدان سان که واژه هایم را خفه کردند
مرا هم بکشند
وگرنه
بعد تو
بی تو
عشق مرا بر باد خواهد داد.
#فرزانه_ایروانی
|
نقدها و نظرات
|
سلام وعرض ارادت خدمت جناب رمضانی گرامی بسیار خرسندم که شعرهای بنده مورد توجه شما قرار گرفته نوش احساس نابتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.