شنبه ۳ آذر
گل بی رنگت شدم شعری از حسن لطفی
از دفتر عشق پاییز نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ ۲۱:۳۳ شماره ثبت ۵۷۲۸۰
بازدید : ۴۱۱ | نظرات : ۱۸
|
|
مرا نشناختی آخـــــــر تو رفتی
گل بی عطر و بی رنگت شدم من
برایم هیچ دلتنـــگی نکردی
ولی همواره دلتنگت شدم من
********************
مرا بی داد رس کردی کجایی؟
دلم را در قفس کردی کجایی؟
نفس گفتی نفس گفتی تو بامن
چه ظلمی بر نفس کردی کجایی؟
**********************
ندیدی عاقبت چشم ترم را
به نامردی شکستی این پرم را
سرودم نیمه های شب برایت
زدی آتش تو آخر دفترم را
**********************
|
نقدها و نظرات
|
سلام شاعر بانو ممنونم بذرگل واژه های نظرت را در کشتزار دوبیتی های از جیگر برون امده من کاشتی مانا باشی بانو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیارزیبابود