جمعه ۲۵ آبان
قلم شعری از سید محمد کاظمی
از دفتر عاشقانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ ۰۸:۱۹ شماره ثبت ۵۷۲۴۱
بازدید : ۷۴۰ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب سید محمد کاظمی
|
قلم
شاید اگر قلم ز دلش جوهری نبود
افراسیاب قصه ی رستم کسی نبود
عمری برای خفّت و عزت گذشت و بس
وقتی که عالِمی ز دلم عامِلی نبود
بودن،نبودنم شبیه نقش سفرها ست
پیچیده دور حلقه ام و زینتی نبود
شاید اگر که رقص قلم با جهان نبود
بودم ولی کسی ز دلم بودنی نبود
عمرم ز جوهر است و مقامم ز هر قلم
شاید اگر نبود کَسِ دیگری نبود
پس ای قلم سپاس مرا گوشواره کن
شاید بدون عقد من و تو بری نبود
سید محمد کاظمی
شاعر 14 ساله ایرانی
|
|
نقدها و نظرات
|
خیلی ممنون | |
|
سلام ممنون حتما | |
|
سلام ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا ست