جمعه ۲ آذر
عَدُوٌُ مُبین شعری از اسماعیل علیخانی
از دفتر نکته ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ۲۰:۲۷ شماره ثبت ۵۷۱۸۳
بازدید : ۶۴۰ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر اسماعیل علیخانی
آخرین اشعار ناب اسماعیل علیخانی
|
زنده دلی اهل صفا و شهود
نیمه شبی خانه ی خود خواب بود
دید دوتا کوه سترگ و بلند
سر به فلک برده کنار همند
روی یکی بود خودش مستقر
آن دگری مَامَن شیطان شر
بین دوتا کوه عجب دره ای
آب از آن هر دلی و زهره ای
گفت به شیطان که به این مرد پیر
رحم کن و دامن ما را نگیر
گفت که در مذهب ما رحم نیست
این نظر از سوی شما سادگیست
بی شک اگر ما به تو یابیم دست
جای تو پایین همین دره است
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام علیک ممنونم استاد عزیز خوش آمدید | |
|
سلام بر شما دوست همزبان و هم دین همیشه شما مردم نیک افغان را دوست داشته ام بسیار خوش آمدید سپاسگزارم از لطفتان | |
|
سلام دوست عزیز جناب رفیعی ممنونم از همراهی همیشگی شما خوش آمدی عزیز | |
|
سلام استاد ممنونم از حضورتان خوش آمدید | |
|
سلام ممنونم از حضورتان خوش آمدید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و حکیمانه