سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      آموختم

      شعری از

      عذرا هندالی

      از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ۱۷:۳۴ شماره ثبت ۵۷۱۷۹
        بازدید : ۳۷۰   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر عذرا هندالی
      آخرین اشعار ناب عذرا هندالی

      آموختم 
      چگونه گریه کنم 
      چگونه صدای بلند هق هق را 
      با پتو بپوشانم 
      خیال تو در شعر من خفته است 
      حافظه ام 
      با تو بودن را دروغ می گوید 
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ۱۹:۳۳
      درود بانو
      غمگین و زیباست خندانک
      میرعبدالله بدر
      پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ۰۶:۳۸


      درود بر شما

      زیبا سرودید بزرگوار

      خندانک خندانک ............. خندانک خندانک ........... خندانک خندانک

      مانا و نویسا باشید.

      شاد و کامگار باشید.
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ۱۱:۳۱
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      سیدابراهیم میری ((سید))
      پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ۱۷:۲۱
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      کاوه احمدزاده
      جمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ ۰۴:۰۰
      درود خواهرم
      زیبا سروده اید ، احسنت خندانک
      به ماهم سر بزنید
      موفق باشید خندانک
      امیر ابوالفتحی
      يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ۰۵:۳۲
      درود شاعر گرامی خانم هندالی خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0