جمعه ۲ آذر
خدای مهربانی شعری از اسماعیل علیخانی
از دفتر نکته ها نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ۰۷:۳۸ شماره ثبت ۵۶۹۸۱
بازدید : ۷۱۳ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر اسماعیل علیخانی
آخرین اشعار ناب اسماعیل علیخانی
|
پادشاهی نیمه شب در خواب دید
یک نفر زندانی اش را بی گناه
داد دستور رهایی ،بعد از آن
گفت از من حاجتی داری بخواه
گفت نامردیست حاجت خواستن
از تو وقتی دارم این گونه اله
آن که الهامت کند در نیمه شب
تا رهانی بنده اش را در پگاه
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر شما خیلی ممنونم خوش آمدید | |
|
سلام بر شما خیلی ممنون خوش آمدید | |
|
سلام بزرگوار ممنون از حضورتان خوش آمدید | |
|
سلام قربان ممنون | |
|
سلام بر شما ممنون از نظر مهربانتان خوش آمدید | |
|
سلام بر شما دوست عزیز انشاالله همین طور باشد خوش آمدید | |
|
سلام بر شما سپاسگزارم خوش آمدید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
زیبا قلم زدید