شنبه ۳ آذر
تو خوبی ومن بدم شعری از محمدشفائی
از دفتر ترانه نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ۰۴:۳۱ شماره ثبت ۵۶۶۷۲
بازدید : ۱۱۲۳ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب محمدشفائی
|
توخوبی و من بدم....
تودرستی ومن غلطم....
توروزی ومن شبم......
تومعمایی ومن تورابلدم...
توظریفی مثل شیشه....
من سیاهم مثل سنگ وتیشه...
توزلالی وتمیز....
من کدروسیاه وکثیف...
توبهترین راز منی....
توبهترین هم آغازو هم آواز منی...
من خرابم،من سرابم.....
تو جام منی ومن شرابم....
توکه ازمن بهتری....
توکه ازهرچیزسرتری....
من فریاد میکشم ازهردری....
تو میگفتی به من ازهمه دیوانه تری....
توکه به من میگفتی ازهمه پاک تری و برتری....
بازفریاد میکشم که تو مهربان ومهربان تری....
|
نقدها و نظرات
|
تشکر بزرگوارم | |
|
تشکر ازشما | |
|
سپاس | |
|
درود بزرگوارم سپاس ازشما | |
|
درود برشما تشکرمیکنم همچنین جنابعالی | |
|
سپاس گزارم دوست من | |
|
سپاس بزرگوارم | |
|
درود برشما بزرگوار... تشکر ازنظر پرگهربارتان.... سپاسگزارم... | |
|
درود برشما بانو... تشکرازنظر پرالطافتان.... سپاسگزارم... | |
|
درودبرشما بزرگوارعزیز...سپاس از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.