جمعه ۲ آذر
غم شعری از بانو تیوا لطفی
از دفتر پاییز نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۵۱ شماره ثبت ۵۶۶۲۹
بازدید : ۵۰۰ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب بانو تیوا لطفی
|
ای غصه
تو را هم گذری هست
سیمای رخ آیینه بشکست
هر تکه ی آن رنگ دلی هست
هر تکه ی آن رنگ دلی هست
ای غصه که در چشم رقیبی
بیداد تویی
حس عجیبی
بر قامت من نای نمانده
ای غصه چرا وهم و لهیبی
آتش زده ای
تن که نسوزد
خنجر زده ای،
خون که نریزد
این سّر تو چرا فاش نکردی
این سّر تو چرا فاش نکردی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما دوست عزیز، زیبا طبع شماست استاد عزیز | |
|
تشکر بابت توجه تون دوست عزیز، میدونم غزل نیست سهوا این کار رو انجام دادم عزیز ویرایش میکنم | |
|
درود بر شما مهربان زیبا نگاه شماست دوست عزیز | |
|
سلام جناب ابوالفتحی عزیز تشکر بابت حضورتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست