چهارشنبه ۱۶ آبان
خدایم نمیشوی؟؟ شعری از سمیر آبشار (هیمه)
از دفتر غمگوشه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ۰۶:۰۷ شماره ثبت ۵۶۶۰۴
بازدید : ۶۰۶ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر سمیر آبشار (هیمه)
آخرین اشعار ناب سمیر آبشار (هیمه)
|
من بی خدایم ای رفیق.خدایم نمیشوی؟؟؟
من همه دردم ای عزیز.شفایم نمیشوی؟؟؟
در جمع این جماعت عاشق کشان تکم
یارم،مونسم،رفیق راه من تنها نمیشوی؟
جارچیان جار میزنند عشق جرم گشته است
پا به پای من گریزان ز این شهر نمیشوی؟
سیاه گشنه خون رگهایم به کین و مکر
لاله گون صنوبرم،سرخی خونم نمیشوی؟
سنگ دلان ادعای عاشقی کنند اینجاو تو..
منکر این ادعای پر از فتنه و حیله نمیشوی..!
من تورا خدای خود گزیده ام ای دوست
ای خدای من،چرا جویای حال بنده نمیشوی؟!
از(سمیر آبشار)
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بزرگوار متشکرم و سپاسگزار در پناه حق | |
|
سلام خواهرم. متشکرم. در پناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست