به نام یگانه خالق بینا وشنوا
مثنوی *سپاس*
آدمم هم عاشقم من هم صنم ،مرسی خدا
بس بزرگم من عجیبم، با جَنم ،مرسی خدا
چون دماوندم،خموشی روشنم،مرسی خدا
خود حیاتم،حتم رستاخیز هم،مرسی خدا
تشنه ی نورت،غنی ام هم تهی،مرسی خدا
بی نظیرم،هم رهایم هم رهی،مرسی خدا
چون نسیمی هرزمان نزدم بیا،مرسی خدا
تا نپویم راه را تا نا کجا ،مرسی خدا
سوی من خیزد محبت بی صدا،مرسی خدا
صبح تمجیدت کنم من تا مسإ ،مرسی خدا
آرمانم باش هم رویای من،مرسی خدا
تاشود فکرم معطر چون خُتن،مرسی خدا
تا گزینم بـرترین اندیشه را،مرسی خدا
بهرِ آن شادی رسد هـر بنده را، مرسی خدا
می نویسم هرچه را خواهم؛ به تو، مرسی خدا
نامه ای در دفتری، خوانی که تو؟ مرسی خدا
راز پیروزی همین ست؛ مهربان،مرسی خدا
قـدرتی در هر کلام ست؛ بی گمان،مرسی خدا
این جهان را پاک گردان از بلا، مرسی خدا
آدمی، جوید، فقط عزّو علا،مرسی خدا
*////**
#آزیتا.احمدی # آذین
در پناه مهر یزدان همواره تندرست باشید و شادمان
و لبخند نفس زندگیتان
شعرزیبا وجالبی بود با ردیفی متفاوت