دوشنبه ۲۸ آبان
مثل کویرم... شعری از محمدعلی جعفریان(عاشق)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ۰۲:۱۳ شماره ثبت ۵۶۳۵۰
بازدید : ۳۸۴ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر محمدعلی جعفریان(عاشق)
آخرین اشعار ناب محمدعلی جعفریان(عاشق)
|
مثل کویرم...
مثل کویرم متروک و خالی
کن ریشه ای گل در این حوالی
تا فصل رویش چیزی نمانده
خشکیده روحم از خشکسالی
دستان سبزم سویت بلند است
ای روح باران ای عشق شالی
ترسم بباری امّا نرویم
کی دیده روید گل های قالی
امّن یجیبی در چشم دارم
آمین بگویید با من اهالی
ای آنکه هستی معنای بودن
خورشید عشقی در بی زوالی
با یک تلنگر خواهد فروریخت
احساس خشک ظرف سفالی
ترسم نچیند ما ار زشاخه
دستان احساس از فرط کالی
فردا که آید یوسف به بازار
شرمنده عا شق با دست خالی
محمدعلی جعفریان(عاشق)
|
نقدها و نظرات
|
سلام وقت بخیر سپاسگزارم حق باشماست.ترسم نچیندمارا ز شاخه... | |
|
سلام وقت بخیر سپاسگزارم ممنونم از محبت شما | |
|
سلام جناب دژآگه سپاسگزارم اشتباه تایپیه ممنونم | |
|
سلام ممنونم از حضورشما لطف دارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
جسارتا مصرع پانزدهم اشتباه تایپی ندارد؟