جمعه ۲ آذر
یا ربنا شعری از علی جوانمرد(تنها)
از دفتر تنهایی نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۴۰ شماره ثبت ۵۶۲۸۹
بازدید : ۷۱۰ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر علی جوانمرد(تنها)
آخرین اشعار ناب علی جوانمرد(تنها)
|
یا ربّنا
باز آمدم روی م سیاه دل پر گناه
یا ربّنا دستم بگیر
وامانده همچون یک غریبِ آشنا
یا ربّنا دستم بگیر
با تو و با خلق تو دائم بی وفا
یا ربّنا دستم بگیر
من شرمسارم زین همه جور و جفا
یا ربّنا دستم بگیر
من مانده ام تنهایِ تنها و رها
یا ربّنا دستم بگیر
از هستی و از دودمان وز جان جدا
یا ربّنا دستم بگیر
من سائلِ کوی توام چون یک گدا
یا ربّنا دستم بگیر
فریادها دارم برای ت بی صدا
یا ربّنا دستم بگیر
گم کرده راه تو بگو راهت کجا؟
یا ربّنا دستم بگیر
ورد زبانم شد خدا و یا خدا
یا ربّنا دستم بگیر
بشنو تو از رسوای عالم این دعا
یا ربّنا دستم بگیر
خرداد 96( رمضان 1438)
علی جوانمرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
بسیارزیبا بود