جمعه ۲ آذر
بی خبر شعری از حسین حسن پور
از دفتر تک بیتی نوع شعر تک بیتی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ۱۸:۴۹ شماره ثبت ۵۶۲۴۷
بازدید : ۷۸۶ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب حسین حسن پور
|
هرگز نشدم بی خبر از یاد تو روزی
یا روز به دل بودی و یا شب به گُمانم
حسین حسن پور
|
|
نقدها و نظرات
|
گرامی استاد دل جناب آقای سید حاج فکری احمدی زاده(ملحق)
مسرورم از بودن شما ... | |
|
جناب آقای صابرخوشبین صفت شاعر گرامی
بیکران درود بر نگاه شما .... سپاسگزارم | |
|
جناب آقای صحبت پارکی(صُبی) استاد گرانمایه
مهرورزی بی چون و چرای شما همیشه این حقیر را غافل گیر میکند . مهربانیتان را سپاس که چشم پوشی مینمائید از خطاهای این حقیر ... مانا باشید به مهر | |
|
جناب آقای علی کشاورز ( فریاد ) شاعر عزیز
چون زیبا خوانده اید زیباست ...
ممنون | |
|
جناب آقای ابوالفضل رمضانی (ا تنها) دوست گران سنگم
خاکم
سپاس از حضور همیشگی و با شکوهتان | |
|
جناب آقای سینا دژآگه شاعر و ادیب خوش ذوق و زلال
ارجگزارم نگاه زیبا بین شما را | |
|
جناب آقای حمید رفیعی راد (کوروش راد) شاعر فاخر سرا
درود متقابل بر شما ... سپاس از حضورتان | |
|
جناب آقای ابوالحسن انصاری (الف رها) دوست فرهیخته
متشکرم | |
|
جناب آقای راد صادقي(حساس) دوست دانشمند
خوشحالم که سروده این حقیر مورد شادکامی شما گردید.
مانا باشید و پویا | |
|
دوست شاعرم جناب آقای علی رفیعی وردنجانی (پریش)
سلام از حقیر .... ممنون که هستید . | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.