دست تو بزار – روشونه هام - بازم نوازشم کن
**
دست تو بزار – روشونه هام - بازم نوازشم کن
با گرمی یه دست هایه خود – تو غرق خواهشم کن
دست تو بزار رو گیسو هام- گیسوهامو شانه کن تو
با چشم هایه پر از عطش- دلم رو دیوانه کن تو
**
محتاج نگاه هایت منم
محتاج تنهایت منم
محتاج دست هایت منم
محتاج چشم هایت منم
**
دلم هنوز - تو را میخواد
دلم فقط تو را میخواد
دلم – دل تورا میخواد
دست مهرتو را میخواد
**
دستم بگیر با خود
منو بکن تو بی خود
ببر منو تو باخود
هر سفرت تو باخود
**
دستم بگیر که تنهام
تنهایه کوچه غم هام
دستم بگیر که بی کسم
که بی تو خیلی تنهام
**
دستم بگیر و با خود- هم سفر خودت کن
هر جا که می ری باخود- مهمون دلت کن
هم سفر رویایه - درویا یه خودت کن
در سفر دریاها- تو ماهی یه خودت کن
**
مستم ز می جام از عشق تو
مستم ز جام – از عیش تو
مستم زجام – از ناب تو
مستم زمی – از زیاد تو
*
مستم از مستی یه نگات
مستم از مستی چشات
مستم زمستی یه هوات
مجنون – که مجنون نگات
**
هزار و یک ترانه
دفتر دهم (( کلاسپیدها)
نام ترانه: دستم بگیر و با خود- هم سفر خودت کن
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش96/3/8- بداهه- اداره-س9- دوشنبه- استفاده از ترانه با ذکر منبع آزاد
گفته می شود ترانه هم اصولی خاص دارد حد اقل از نظر معناساختار داشته باشه وزن و ریتم مهیجی داشته باشه از لحاظ قوافی بی عیب باشه
محتاج نگاه هایت منم
محتاج تنهایت منم
محتاج دست هایت منم
محتاج چشم هایت منم
که در این بند از شعر شما قافیه ها ایراد دارند ریتم خاصی نداره تکرار کلمات شعر رو خراب کرده
اگر به این مسائل در ترانه توجه کنی و ترانه را هم جمع و جور کنی کمی احساس به آن اضافه کنی ترانه ساز خوبی خواهی شد
با مهز بسیار