سه شنبه ۲۹ آبان
از کناری ترین راه دیوار شعری از فرشته مینودری
از دفتر هر چیز در تو نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۹:۴۰ شماره ثبت ۵۵۸۸۵
بازدید : ۴۹۸ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب فرشته مینودری
|
از کناری ترین راه دیوار استقامتت می نویسم
از آرامش داشتنت
از تکیه بر سایه مرطوب شبنم صبحگاهی تن شکسته از مقاومت
از نگاه عمیق پلکهای خسته ات در گره مژگان بلند تو
بپذیر که شرم دارم ازسپر به سپر شدنم در برخورد با واژه های آموزگارنه ات
سرکشی بی دلیل و خام من
از بزرگی شکاریست که قلبم هنوز به داشتنش باور ندارد
ای بهانه رسیدنم به خدای فرشته ها
همیشه سایه ای باش تا در امان باشم
آنچه بودم
و بمانم
آنچه از من ساختی
تقدیم به تو
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام سرکار خانم عجم عزیزسپاس از لطف شما | |
|
درود بر شما ممنونم از پیشواز پر مهرتان | |
|
سلام جناب مهدی پور پاینده باشید سپاسگذارم | |
|
خانم نصیر پورعزیز ممنونم از لطف شما | |
|
آقای انصاری محترم سلام ممنونم از محبت شما | |
|
خانم ناصری سپاس از محبت شما | |
|
سلام جناب بدر عزیز درود بر چشم زیبا بینتان | |
|
درود بر عظمت روح شما سلام من را پذیرا باشید | |
|
سلام روح سحر در سطور شما زندگی پیدا کرده زنده باد سرزمین افسانه ها | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.