درودها
توشیحی به نام خودم
💐🌿💐🌿💐🌿💐🌿🌻🍀🌻🍀🌻🍀🌻🍀
(م) من صدای مانده در نای غریبی خسته جانم
(ح) حرْکتِ آهستهٔ یک کشتیِ بی بادبانم
(م) می توانم در سکوتِ محض چون فریاد باشم
(د) در پیِ نورِ حقیقت روز و شب هر سو دوانم
(ع) عشق بازی می کنم با یادِ ایّامِ جوانی
(ل) لحظه ای خاموشم و یک لحظه چون آتشفشانم
(ی) یادِ عشقی کهنه را چون گوهری در سینه دارم
(س) سایه ای افتاده پیشِ پای یک سروِ روانم
(ل) لب به لب های خیالش می نهم گاهی به شادی
(ی) یا که در صحرای غم چون مرغکی بی آشیانم
(م) من همان برگم که روزی با طراوت بودم امّا
(ا) از درخت افتاده ای اینک ز بیداد خزانم
(ن) نالهٔ خاموشِ یک پروانه در آغوشِ شمعم
(ی) یا که ضربت خورده ای از تیرِ ابروی کمانم
(م) مست از جامِ الستم تا که در میخانه هستم
(ق) قامتم خم گشته اما عاشقِ سروی چمانم
(د) داستانِ لیلی و مجنونم و فرهاد و شیرین
(م) می توانم گفت: خود عاشق ترین مردِ جهانم
#محمدعلی_سلیمانی_مقدم ۲ بامداد، ۲۶-۰۲-۱۳۹۶
🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
سلام استادبزرگوارم
بسیارعالی مثل همیشه
احسنت