سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    قصه ی ناتموم

    شعری از

    مهلا مشهدی

    از دفتر اشعار دوره نوجوانی نوع شعر مثنوی

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۱:۴۴ شماره ثبت ۵۵۸۶۳
      بازدید : ۶۰۰   |    نظرات : ۱۲

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    چرا وقتی که غمینی همه چیز برات عذابه؟
    چرا وقتـی غصـه داری همـه دنیا یه سرابه؟

    من نمیدونم چطور دل به چشای اون سپردم
    چه جوری فریب عشق و نگاه زیباشو خوردم

    من فقط دیدم که قلبم بدجوری بی اون میگیره
    دیــدم انگـار بـی وجـودش دل بیـچـارم میـمیـره

    همیشه اونو میدیدم توی رویای شبونه
    شده بـود برای زنده موندنم تنها بهـونه

    بعضـی وقـتا که دل من بدجوری هواشو میـکرد
    من بودم، چشای گریون، با یه دنیا غصه و درد

    اما وقتی که دوباره اونو رو به روم میدیدم
    از تـو باغ آرزوهـام یه بغـل پـونه میـچیـدم

    نمیدونم توی چشماش چی بود اِنقدر میدرخشید
    که به قلب خسته ی من حـسّ زیبایی میـبخشید

    ولی انگار دنیا میخواست منو از پا در بیاره
    داغ عشـق اونـو روی قلب و روح من بـذاره

    اونی که یه عمر با عشقش زندگیمو سر میکردم
    رفت و حالا من به یادش تـوی ایـن زندونِ سـردم

    رفت و با رفتنش انگار دل من رو با خودش برد
    همه ی آرزوهام تو غـم بی همنفسیش مـرد

    اونی که دل منو برد توی یک شب بهاری
    حالا رفته و از عشقش مونده غصه یادگاری

    ولی تا آخر عمرم اونو دوست دارم و انگار
    شـده عادت لبام که: "خدایا اونو نگه دار"
     
    23 /7 / 1387
    ۷
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    احمدی زاده(ملحق)
    سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۲۱:۰۲
    سلامی و درودی از قلب تقدیم شما و قلم رسا و زیبایتان سر کارخانم مشهدی عزیز خیلی وقت بود تو سایت مثنوی خوب و زیبا نخوانده بودم برایتان بهترین هارا خواهانم خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0