يکشنبه ۲۷ آبان
طرح شعری از جهان شاه تاج مرادی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۴۱ شماره ثبت ۵۵۷۱۵
بازدید : ۶۶۶ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر جهان شاه تاج مرادی
آخرین اشعار ناب جهان شاه تاج مرادی
|
▫
بیامیز مرا
در رنگی از عادت و عشق
که عشق
عادت به رنگ نگاه توست .
▫
وقتی با من می گویی
آخر حرف هایت نقطه نمی گذارم
رویایم باز است
خودکارم صمیمی .
▫
بگذار نسیم
صدایت را به دوش کشد
تا علف زار های دور
از ترنم صدای تو لبریز شوند .
▫
از حادثه نمی هراسم
که افتاده ام
بارها – مثل صراحت همان سیب –
پای کنجکاوی لحظه های ناباوری
که صداقت مرا سوال می شوی .
▫
از من منها نیستی
که همیشه
اضافه می شوی به لحظه های من.
چه تصرف قشنگی !
جهان شاهِ تاج مرادی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.