شنبه ۳ آذر
مدفون شعری از سمیر آبشار (هیمه)
از دفتر غمگوشه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۳۶ شماره ثبت ۵۵۶۲۴
بازدید : ۷۹۴ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر سمیر آبشار (هیمه)
آخرین اشعار ناب سمیر آبشار (هیمه)
|
در دور ترین فاصله از نور دلی مدفون است
اینجا عقلی هزار دشنه به دل مدیون است
در فاصله من و دلتنگی دیدن رویش اینک
در سینه ام.گویی صد جگر در خون است
شاهد جانکندن این حس نشستست دلم
عشق هم با جامه مشکی در سوگ است
ای جارچیان،جار زنید در کوی و گذر
گویید کسی در سوگ دلش مغمون است
یکنفر تواند که دلش زنده کند اما او..
خبرش نیست که جایی.کسی مغموم است
از:سمیر آبشار
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بزرگوار سپاسگزارم...🌷🌷🌷 | |
|
سلام مهربانو متشکرم خواهرم. پاینده و بهروز باشید....🌷🌷🌷 | |
|
سلام و درود بزرگوار سپاسگزارم | |
|
سلام خواهرم متشکرم . در پناه حق... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سمیر عزیز عالی بود دست مریزاد