شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمد رشیدی مقدم (گمنام)
آخرین اشعار ناب احمد رشیدی مقدم (گمنام)
|
معلم... !
معلم در حریم کبریا هست
چنان یک آینه نیکو نما هست
دهد تعلیم دانا میکند کس
عمل کردش مثال انبیا هست
ببوسم دست اورا ازسر شوق
به بوسیدن که دستش هم سزا هست
کلامش وحی باشد ازخداوند
خدا بسیار ازکارش رضا هست
بریزد رحمتش را بر وجودش
وجودش یک نشان زاب بقا هست
مهندس ، یامنجم ؛ یاکه کاشف
معلم ابتدایش ره نما هست
سعادت میبرد بسیار عالم
عملکردش زخشنودی خدا هست
معلم در کلاس درس باشد
بهشت جاودان بهرش بنا هست
نفس چون میکشد سودش صوابست
برای درد نادانی دوا هست
اگر (گمنام) شد اینک غزل گو
نشانش از معلم ابتدا هست
سه شنبه دوازدهم اردیبهشت
روز معلم .
تقدیم به تمامی معلمان به ویژه معلمان عضو سایت وزین
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تقدیمی بسیار زیبا و دلنشین
هفته معلم مبارک