يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر میترا بحرینی حسنی ، میم فخرا
آخرین اشعار ناب میترا بحرینی حسنی ، میم فخرا
|
شب دوباره میتازد
بر سرشت مغمومم
تازیانه ام زند اما
چون ستاره مغرورم
من خَمُش نمیشینم
من عقب نمی رانم
من سرشت طوفانم
سر فرو نمی آرم
اشک من اگر بینی
ای سپهر دل سنگین
هرگزم مبینی خُرد
آرشی کمان رنگین
من ستاره صبحم
من شکوفه نارم
گر بدامنت گیرم
صد شرر بسوزانم
غم مرا نخواهد کُشت
رسم این فلک رنگ است
از توام هراسی نیست
گر سلاح تو مرگ است
میم. فخرا
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم نازنین ❤️❤️❤️❤️ | |
|
سلام و سپاس فراوان ❤️❤️❤️❤️❤️ | |
|
سپاسگزارم عزیزم . ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ | |
|
سلام بر. شما عزیزم و سپاسگزارم ❤️❤️❤️❤️ | |
|
استاد بزرگوار، صبی نازنین، خوشحالم که مرا میخوانید. سپاسگزارم ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ | |
|
خواندن شعر های شما موهبتی ست که نصیب این کمترین می شود... برقرار بمانی سلام
| |
|
استاد ملایری عزیزم به زیبایی و وقار اشعار شما نمی رسد. با این وجود. ممنونم از نظرتان. پاینده باشید ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ | |
|
با سلام استاد. گرامی سپاسگزارم از شما و سپاس بیشتر. از همراهی شاعرانه تان پاینده باشید ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیارزیبابود