جمعه ۱۱ آبان
|
آخرین اشعار ناب عنایت اله کرمی
|
دور از نسیم ناز تو دیوانه می شوم
انباز دود و ساغر و پیمانه می شوم
در انتهای قصۀ حسرت زُلیخه وار
بیمار روی یوسف دردانه می شوم
از مرزهای خواب فراتر که می روم
تمثیل شمع مرده و پروانه می شوم
وقتی مرا ز میکده محروم می کنی
عزلت نشین مسجد و بتخانه می شوم
پرهیزگار و خشک و مبرا ز عاشقی
اهل حساب و جنت و افسانه می شوم
در کوره راه شهرِ مشّیَت عصا زنان
گیج و خرابِ نکهت بیگانه می شوم
همراه کاروانِ بد اختر تر از خودم
همپای لنگِ اُشتر اروانه می شوم
شرط تقربم گذر از پیچ زلف توست
جایی که محوِمرتبت شانه می شوم
|
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم خانم رحیم زاده گرامی | |
|
سلام خانم عجم گرامی از لطف سرکار سپاسگزارم | |
|
سلام و درود جناب استکی عزیز از ابراز بزرگواری جنابعالی سپاسگزارم | |
|
سلام جناب خوشبین عزیز ممنون بزرگواریتان هستم | |
|
ممنونم درود بر شما جناب انصاری عزیز | |
|
درود و سلام بر سرکارخانم ناصری گرامی از محبت شما تشکر میکنم | |
|
درود برشما جناب اسد پور عزیز از ابراز مهربانی جنابعالی تشکر میکنم | |
|
سلام جناب پارکی عزیز و بزرگوار حضور و لطف جنابعالی مایه مباهات و دلگرمی است بسیار سپاسگزارم | |
|
سلام و عرض تشکر دارم جناب خادمیان عزیز سلامت و سربلند باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.