جمعه ۲ آذر
لیلا شعری از سعید بی همتا
از دفتر واسطه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ ۱۸:۰۲ شماره ثبت ۵۴۸۶۰
بازدید : ۶۳۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب سعید بی همتا
|
لیلا تمام شد...غزلم ناتمام ماند
مجنون قصه رفت و ابن سلام ماند
من ماندم و غزل غزل آواز در سکوت
فریاد شعر بر لب من بی کلام ماند
مردی که از مسیر خداحافظی گذشت
در حسرت همیشگی یک سلام ماند
دریا شکست در من و خشکید آسمان
جنگل غروب کرد و زمین تشنه کام ماند
شب بر تمام روزنه هایم قلم کشید
داسی شبیه ماه لب پشت بام ماند
لیلا گذشت از غزلم بی صدا ولی
در ذهن عشق وسوسه ی انتقام ماند
مجنون نشسته پشت همین بیت های بعد
لیلا تمام شد...غزلم ناتمام ماند
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام...ممنون از لطف جناب عالی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.