يکشنبه ۲۷ آبان
اشک شعری از غلامرضا کفائی(کویر)
از دفتر کویر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۶ ۱۸:۵۷ شماره ثبت ۵۴۶۴۶
بازدید : ۱۰۹۵ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر غلامرضا کفائی(کویر)
آخرین اشعار ناب غلامرضا کفائی(کویر)
|
ای اشک، تو را نیست مگر حجب و حیایی؟
دردست به رسوایی ام از دیده درآیی!
افسوس که گنجینهٔ دل دست تو افتاد
صد داد، تو خود گنجی و گنجینه نپایی!
ای اشک، تو دُرّی، مشکن هیبت خود را
پاکی تو، زلالی، تو گرانتر ز ختایی...
بر گونه ام ای گوهر نایاب چه باری؟
عزلت کن، از این گونه نروییده صفایی!
ای پردهٔ دل، پرده ز رخسار مینداز!
والله به رسوا شدنم نیست هوایی...
اغیار به نظّارهٔ باران کویر اَند
ای اشک، مکن بیشترم جلوه نمایی!
#غلامرضا_کفائی
#کویر
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام سرکار خانم حکیمی. سپاس. | |
|
سلام سرکار خانم عجم. تشکر. لطف کردید. | |
|
درود جناب استکی. زیبایی در نگاه شماست. ممنونم. | |
|
درود جنب عسکرزاده عزیز. سپاس بیکران. | |
|
سلام سرکار خانم ناصری. سپاسگزارم. | |
|
درود سرکار خانم غضنفری. ممنون از لطفتون. | |
|
سلام جناب اسدزاد. ممنونم. محبت دارید. | |
|
سلام و عرض ادب جناب علیرضایی عزیز. زیبا خوندید. ممنونم. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
دشت دل و احساستان شاد