شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
سوز دل مرتضی
در سوگ حضرت زهرا(س)
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
................................................
از سوز دل نوایی،شب ها به گوش آید
زین ناله هر دلی را،اندر خروش آید
گویی که نی نوا کرد،جانسوز تر ز عالم
یک مرد سوی قبری،در سوز و آه آید
در نیمه های هرشب،وقتی همه به خوابند
او مرثیه بخواند،اشکش به جوش آید
ربحانۂ پیمبر،خاتون روز محشر
بنگر به حال حیدر،آسیمه سر بر آید
طفلان درون خانه،بگرفته اند بهانه
بزم عزای مادر،هر لحظه گوش آید
از دیدگان روانه،اشکش رسد به چانه
دیوار غرق درخون ،ما را به یاد آید
حیدر عزا گرفته،از دوری گل یاس
صد آه و وامصیبت،اینک به گوش آید
....................................................
شاعر و مداح اهل بیت ذاکر الحسین رسول چهارمحالی(ساقی)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد