سلام و عرض احترام ..حضرت مهررررم.....
چشم رنجه فرمودید....
خوشحالم ک برا صفحه ی من حقیر وقت گذاشتید...شعر ناقبلم رو لایق نقد دونستید.....متاسفانه بعضی وقتا یادم میره اسمم و زیر شعرم بنویسم ،،
گزینه ی نقد و بزنم....
هر نقدی باشه ......با مهررررررر می پذیرم....حضرت استادم.....
اینجا نیومدم ک فقط لایک ...بشم.....اومدم با همچین استادای بزرگ ِ شعر و ادب به رشد و کمال برسم.......
نقد یعنی :
پیدا کردن خوبی ها از میان بدی ها .نقد به یک اثر کمک میکند که ان اثر اعتبار یابد.....
(متاسفانه بعضی از دوستان ک نقد میشن..در حالی ک گزینه ی نقد و زدن
خییییلی ناراحت میشن..... به جای تشکر...از دست استادان محترم شاکی میشن.....)
به خاطر درسام..الانم ک مشغول کنکور ارشدم....فرصت مطالعه نداشتم....مطالعه ی عمیق هم نداشتم...
به هر حال ..انجمن شعر ناب ...در پیشرفت من بسیارر موثر بوده...
حضرت استادم :
لطفا کتابایی رو در زمینه ی شعر سپید.. معرفی بفرمایید..برا بهتر شدن شعرام......
با خودتون.....صفا و مهربونی اوردید..... .....
سپاسمند از خوانش نوشته هایم...
به کلبه کوچک شاعرانه ی (دختر پاییز )خوش امدید......
خوابت از چشمانم می چکد.
پیاله
پیاله
نوش کن
ازشراب عشقم .
تن به بیداری نخواهم داد....
بداهه
ممنونم بهارک عزیز برای همه خوبی هایت برای حضور زیبایت و مهماندای از صفحه شعریم دست گلت درد نکنه