بوزینه ی انقراض
طواف تشنگان انتظار ،
گرد آبخوری های تشنه تر عابران
غرق شدن در مرداب اسپری های سالبوتامول
آهای . . . وقت تنگ است .
سینه ام را از تالار عفونت خارج کنید .
نجوای بی پایان رنگ سبز لجنی و کبود انگشتان .
پیام روسای مذاهب ادیت به بی سوادترین ،
نقطه ی پرجمعیت ترین واژه ی جزیره .
پرتاب گوی آهنین به انضمام ،
زنجیر ساقه های پای اندیشه و پرتاب ایده ،
به دره ی روشنفگران شریعت ،
طعم خوش آیند بوسه ی تنفر
برگونه ی چروکیده ی
آخرین و بازمانده ترین بوزینه ی در حال انقراض .
دروغهای مکرر وعلی السویه ی اشرف مخلوقات ،
تکرارهبوط جنین از رحم عفونی تمدن شهوترانان ،
بر بلانکارد سیاه شجره نامه ی زمان .
راهروهای بلند و طولانی مرطوب
در طبقه منهای سیزده
موشها سیم های برق را تناول می کنند .
سایه ی راکد اندام چشم نواز بالماسکه
به گرد طواف آبنما .
جادوی چشمان راسپوتین در قرارگاه بوسه و کنار .
هنوز دندانهای جلویی ات سالم است ؟؟
هنوز برای مداومت در انکار وقت زیاد داری .
نگران زمان مباش که خیلی صبور است .
توجه . . . توجه . . .
تمدید عمر ناامیدی ، با یک گوشه ی چشم
نظر بازان خلوتگاه ،
برای همه سهل الوصول شد .
در اینجا کسی به زندگی دل نمی بندد ،
ولی همه به دنبال انتحار افتخاری له له می زنند .
این رکن اصلی تمدن نژاد برتر است .
باقر رمزی باصر
درود استادباصرعزیز
بسیارزیباست
مثل همیشه