شنبه ۳ آذر
طرح زندگی شعری از حسين زرتاب
از دفتر خط كبود نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ۲۳:۵۱ شماره ثبت ۵۳۵۷۳
بازدید : ۴۱۰ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب حسين زرتاب
|
490-طرح زندگی-1395/11/8
کتیبه ای
سنگی
نقشی
و دیگر هیچ
نه
اما
طرحی
برنگ رفتن همیشه ی بشر
#حسین_زرتاب
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام دوست بزرگوار
متشکرم که حضور دارید
| |
|
سلام دوست بزرگوار
ممنون از حضور هنرمندانه شما
| |
|
سلام حکیمی گرانمایه ممنون از لطف حضور شما
| |
|
سلام آرمین عزیز
سپاس از حضور همیشه سبز شما
| |
|
سلام ناصری ارجمند
متشکرم که هستید
| |
|
سلام شاعر گرامی
ممنون از اینکه می خوانید و نظر می دهید
| |
|
سلام
متشکرم که حضور دارید بزرگوار
| |
|
سلام
ممنون از حضور و نگاه بزرگمنشانه شما جالب اینجاست که شعر قبل از ویرایش "به رنگِ ماندنِ همیشه بشر" بود
| |
|
سلام و سپاس از حضور هنرمندانه شما
| |
|
سلام صابر عزیز
ممنون از لطف حضور سبز شما
| |
|
سلام بزرگوار
متشکرم که حضور دارید
| |
|
سلام سایه سپید شعر
ممنون از حضور شما
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.