يکشنبه ۴ آذر
کوه محبت شعری از حسن لطفی
از دفتر عشق پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ۱۴:۵۵ شماره ثبت ۵۳۴۳۵
بازدید : ۵۲۲ | نظرات : ۴
|
|
• از نغمه ها گفتـــــــــی و از دفتر نگفتی2
• از چشم نم دار قلـــــــــــم دیگر نگفتی
• از خود بگفتی و سخـــــن هایت فراوان2
• از من که می دانم تویی چون زر نگفتی
• ازشورو از شــــــــیدایی ام بسیار گفتی2
• اما تو از زیبایی ات دلــــــــــبر نگفتی
• گفتی سرود و نغـــــــمه از فصل بهاران2
• اندک تو از پاییـــــــز خوش منظر نگفتی
• کوه محبت در وجـــــــودت خانه دارد2
• از مـــهربانی های خـــــــود آخر نگفتی
• باید زهر در یک سخن ای مــهربان گفت2
• گفتی سخـــــــن اما تو از هر در نگفتی
• زیبا سخن گفتی تو از هر جاو هر خشک2
• اما چرا هــــــــم یک سخن از تر نگفتی
• از آشیان و مرغک خــــــوش نغمه گفتی2
• یک حرف از زیبــــــــایی های پر نگفتی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست