يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر مهدی نعیم (خیال)
آخرین اشعار ناب مهدی نعیم (خیال)
|
آسمان مالِ من است
مثلِ چشمِ تو که آبی به تنش می آید
از کجا آمده ای
اهل کجایی، که دلم
هرتپش، نام تورا
از ته جان میخواند
آه از فاصله
این حایلِ دیرینه عشق
جسم دور و روح
یا هر چه که نامش خوانی
اوج میگیردو
تا خانه تو می آید
تا دم در
پشتِ بام خانه
هر کجا که هستی
زیر چشمش دارد
تو و هر لحظه تکاپویت را
خنده های گاه، بی گاهت را
گریه و حرف زدنهایت را
من کنارت هستم
لحظه ها بی منت
گوش کن حرف مرا
من گرفتارِ توام
چه بخواهی، چه نخواهی
دوست میدارمت و
دوست ندارم حتی
لحظه ای، ثانیه ای
زنده بمانم بی تو
چه بخواهی، چه نخواهی
همچنان چشم، تو را می پاید
تو و هرلحظه تکاپویت را
چه بخواهی، چه نخواهی...
مهدی نعیم. خیال
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مثلِ چشمِ تو که آبی به تنش می آید
سلام
زیبا قلم زدید