جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر ژيلا شجاعي (يلدا)
آخرین اشعار ناب ژيلا شجاعي (يلدا)
|
از راه می رسد شبی سیاه
نمی بیند چشم، چشم را
همه رازها در شب ناپیدا
تنها در تاریکی شب
پیداست نور ماه
بر شب سیاه می تابد
ماه پر از روشنی
می افتد عکس آن بر برکه آب
بر بلندای شب سیاه
در سیاهی شب درخشش مهتاب
طرحی کشیده نورانی
گویی در کاغذی سیاه
نور ماه می تابد بر سیاهی ها
می شود پیدا در شب زیبایی ها
پنهان می کند شب زیر نور ماه
سایه های وحشت و سیاهی ها
در پهنای آسمان
بازی ماه با ستاره ها
ماه می شود قایم و
چشم می گذارند ستاره ها
چه رویایی می شود خواب
زیر چتر مهتاب
می گریزند کاووس و سیاهی ها
شبی خوب و مهتابی
می سازد مهتاب در آسمان
جاده ای از حریر نورها
با درخشش ماه و چشمک ستاره ها
از سقف آبی کهکشان
چراغ های الوانی آویزان
می درخشد شب سیاه
با بودن ماه و ستاره ها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.