چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر شیما رحیمی (شمیم شیراز)
آخرین اشعار ناب شیما رحیمی (شمیم شیراز)
|
مرا لحظه ای بنگر ستاره
صدایم کن به نام قلب پاره
به یاد اور ان شب زیر مهتاب
که خاموشم کرد بایک اشاره
برای لحظه ای ارام گشتم
که کرد شعله ور اتش دوباره
برای دیدن روزی ارام
به یاد ونام ظلمت از شراره
از ان شِکوه که کردم بازمانه
زدی چشمک برایم چندباره
تمام لحظه ها تکرار گشتند
که مردند دور از او ستاره
به یاد او ولی جان میگرفتند
گذشت اما چه اسان از کناره
بهار 83
|
نقدها و نظرات
|
سلام وسپاس | |
|
سلام و سپاس | |
|
سلام و سپاس | |
|
سلام و سپاس | |
|
سلام و سپاس | |
|
سلام و سپاس | |
|
سلام و سپاس لطف درید جناب عسکری | |
|
سلام و سپاس خانم سالاری عزیز | |
|
سلام جناب پارکی خوش امدید سپاس از نگاهتان | |
|
سلام جناب بدر سپاس از حضورتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.