دیگه خیالم راحته دست تورواون می گیره
رفتی وباز بهونتواین دل داغون میگیره
میگی ترانه هام دیگه رنگ حماقت ندارن
فکرمیکنی کی اشکاروازمن گریون میگیره
انگاری که من توشدم دیگه وجودی ندارم
روزای من مثل شباس ورنگ جنون میگیره
چی به سرت زد که منوندیدی ازپشت چشات
ازمن آزرده چشات آخ سروسامون میگیره
چیزی نگفتم میدونی چیزی نگفتی میدونم
اماچشات قسم میخوردکه عشق ماجون میگیره
چه ساده بودقصه ی ماکسی به پای هم نسوخت
نمیگفتی کی دستموپس زیربارون میگیره
نمیدونی شباچیه یه آتیش همیشگی
فک میکنی بادل من زمونه آسون میگیره؟!
چی مونده از توجزیه اسم اونم پریده از سرم
اینکه شعرای امشبم بازازتونشون میگیره
توفک بکن که میگذرم ازتووعاشقونه هام
فقط خدامیدونه دل حال پریشون میگیره
رنگ چشاتودوس دارم اماتمومه عاشقی
قرارمو برق نگات ازمن حیرون می گیره
ببین عزیزلحظه هام پشت سرت یه خسته رو
جزتوکی همه دنیارواز دل ویرون می گیره
حتی یه لحظه فک نکن باتوکسی روقلب من
نه میتونه داشته باشه یااینکه مهمون می گیره