جمعه ۲۵ آبان
آسمان قبله نشین شعری از نیره ناصری نسب
از دفتر تنهایی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ ۱۶:۳۷ شماره ثبت ۵۲۸۱۳
بازدید : ۷۸۷ | نظرات : ۷۵
|
آخرین اشعار ناب نیره ناصری نسب
|
در روزهای حسرت و آرزو
چنگ می زند خاطراتی برباد رفته
نشان بی رنگی های زمان
مثل قدیسه های بی روح
هر شب اندیشه اش در خواب
همهمه وحشت است و فراموشی
در غرور دیگر بار خورشید
رخ می کشد صبحدمی دیگر
تا تکرار دوباره خویش را
سر کشد در پیاله ی دلتنگی
زمین و زمان دست داده اند
تا جرعه ها گلوگیر شوند
یادگار بغض های آهنگین
تو ای حریر از یادرفته
سجده کن بر آسمان قبله نشین
تا که امروز فرود آید
دشنه ای بر کابوس خاموشی
شاید بوسه ای جا مانده
در این دیار بی رنگی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر خواهر گلم ممنونم تینای بزرگوارم لطف داری سپاس | |
|
سلام عزیزم ممنونم از نگاه زیبایت سپاس از این همه لطف بیکرانت زنده باشید | |
|
درود بر شما بزرگوار سپاس از مهرتان زنده باشید | |
|
درود ها بر استاد ارجمندم لطفتان پایدار سپاس از نگاهتان | |
|
درود بر جناب شیخی بزرگوار هر آنچه که شما بنویسید برایم قابل احترام است بر من ببخشید که قلمم ناتوان است و هنوز شاگردی بیش نیستم سپاسگزار مهرتان هستم زنده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام آبجی گلم
بسیارزیبا بود
لذت بردم ازاین احساس قشنگت
توکانال سایت هم گذاشتم