جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
چی می زنی تو حرف ه عشق فرهاد
**
چی می زنی تو حرف ه عشق فرهاد
چی میگی تو زدرد و رنج فرهاد
چه دیده ای تو- زخم ودرد فرهاد
چه می دونی تو صیف تو درد فرهاد
چی می دونی تو معنایه داغونی؟
چی می زنی تو وا حرف داغونی؟
چه میکنی تو معنایه داغونی؟
چی می فمهی تو حال یک داغونی؟
**
چی می زنی حرف هایه عاشقونه؟
تو می فمهمی حرف هایه عاشقونه؟
تو می فهمی حرف هایه عاشقونه
تو می فهمی یه حال دل دیونه
**
چی بگم تا بفهمی حال من را
چی بگم تا بدونی درد من را
چی بگم تا حس کنی حس من را
چی بگم تا بفهمی درد من را
**
چی می مفهمی توحال و حس مستی؟
چی مفهمی از می و می پر ستی
مگر که تونوشیده ای جام ه مستی
حرف می زنی از می و می پرستی
**
**
هزار و یک ترانه
دفتردهم ( کلاسپیدها)
نام ترانه: چی می زنی تو حرف ه عشق فرهاد
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش 95/10/1- ویرایش اول95/10/2 تقدیمی- تقدیم به دوست عزیز جناب باقر رمزی (باصر) با یادی از شعر مستند فرهاد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.