با درود و آرزوی یلدایی شاد برای تمامی یاران شعر ناب ...
..................................................................................................
چه زیبا میشود یـلـدا ، که باشد
لبت خندان ُ سـر شار از ترانه
و من مشتاق ِ دنیایی که داری
و احساس ِ لطیف ُ شاعرانـه
شب یـلـدا ، برای دیـدن ِ تـو
برایَـم بوده ، هرسالی ، بـهـانه
وَ می پُرسم زاحساسی که داری
به من ، با فال ِحافظ ، محرمانه
شب یلدا چه خوبـه ، زیر کرسی
گز ُ آجیل ُ چای ُ هـنـدوانـه
نـوار ِ ساز ِ شهناز ُ کـسـایی
نـوای تـاج ُ شعری عاشقانه
در این شب ، آرزوی قلبی من :
به دل شادی زنَـد هر دَم ، جوانه
نباشد در دلـی اندوه ُ بَـر ، تَـن
نشان ِ زشت ِ خشمی ، ظالـمانه
خداوندا ز شادی کـُن ، دوباره
به دنیا ، مردم ِ مـا را ، یـگانـه
سَـده ، یلدا ُ نوروز ِ دل انگیز
ز ایران در جهان ، باشد نشانه
....................................................................................
اصفهان - منصور شاهنگیان