جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
مرام عاشقی
شاعر و مداح اهل بیت :رسول چهارمحالی
.......................................
راه و رسم عاشقی تنها مرام مادر است
آنکه خون بر دل خورد بهرت به هرجا مادر است
بهر احسان و محبت بهر خوشنودی تو
آنکه در دل می کشد اندوه افغان مادر است
چون طبیبی بر سر بالین تو پر می زند
چون ببیند زاری و بیماریت را مادر است
آن بهشتی را که قرآن می کند توصیف آن
جان احمد مستحق زیر پای مادر است
مادر ای شاه دل و فرمانروای قلب ها
راه و رسم عاشقی الحق مرامت مادر است
»ساقی «از مادر مگو گفته خدا در مدح او
چون بهشت پاک او بر زیر پای مادر است
.......................................................
شاعر و مداح اهل بیت ذاکر الحسین رسول چهارمحالی(ساقی)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
بسیارزیبا بود
🍂🌿🍂🌿🍂🌿🍂🌿🍂