يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علی رفیــــعی وردنجانی
آخرین اشعار ناب علی رفیــــعی وردنجانی
|
بنام خدا
برای دیدن روی تو باز دلتنگم
دوباره منتظر یک پیام یا زنگم
کنار حضرت رنگین کمان چه خوشحالی !
من آسمانم و آبی ؛ ببخش یک رنگم
میان ساز تو ساز مخالفی نزدم...
منی که با تو فقط در جهان هماهنگم
اگرچه در نظر تو همیشه سربازم
ولی برای بقیّه همیشه سرهنگم
تو از وزارت جنگی مخالف صلحی !
من از وزارت صُلحم مخالف جَنگم
غزل سرودن من خود گواه این حرف است :
دلم برای تو تنگ است یار یک رنگم
_______________________
با احترام
علی رفیعی ( امید )
|
نقدها و نظرات
|
سلام و سپاس فراوان دوست من | |
|
سلام و عرض ادب حضور جناب ابوالفتحی عزیز ممنون از لطف شما موید باشید
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
سلام و درود حضور استاد بانو ناصری نسب از لطف و محبت شما سپاسگزارم پاینده باشید
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
سلام و عرض ادب دوست عزیز جناب اقبالی از محبت و لطف جنابعالی سپاسگزارم موفق باشید
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
من آسمانم و آبی ؛ ببخش یک رنگم ...........چقدر این بند زیبا بود...
درود شاعر ارجمند