يکشنبه ۲۷ آبان
عمليات انتحارى تهران شعری از الياس خمسه(بيخيال)
از دفتر ارتداد نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ۱۱:۲۸ شماره ثبت ۵۲۲۶۳
بازدید : ۳۰۹ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر الياس خمسه(بيخيال)
آخرین اشعار ناب الياس خمسه(بيخيال)
|
عمليات انتحارى تهران..
دوباره جهان سكوت كرده است..
عزاى عمومى بازار غم..
تعطيلى مدارس انديشه ام..
هجوم هزار دسته گل..
به گلدان خالى لب پريده ام
كليد گمشده در دسته كليد
پيام رياست جمهوريم..
توقف زندگى به پياله اى پرشور
به سلامتى عشق زمينيم..
معتقدم به عشق در يك نگاه
شيشه ندارد عينك ته استكانيم
رمز شب تب دار گل بوسه اى
منفجر ميشوم با دكمه پيراهنش..
كمربند انفجارى يك درميان سفيد..
نشسته كنار شقيقه اش..
القصه عاقبت نوبتم رسيد..
عمليات انتحارى تهران..
عامل انتحاريش..خودم..
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
احتمالا مشکل از کلید گم شدن است