چهارشنبه ۱۶ آبان
ستاره ی حسن شعری از حلیم نژند
از دفتر رنگ شکست نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ۱۹:۴۵ شماره ثبت ۵۲۲۵۲
بازدید : ۴۲۶ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب حلیم نژند
|
ستاره ی حسن
تــــــو ستاره ی دل من در این آسمان آبی
قسم است به رنگ آبی دوستت میدارم حسابی
در ذهنم نیـــــاید علمی در دلم نگنجد نــامی
تــو شعوری، عقلی، علمی تو برای من کتابی
دایم بی شراب مستم چو همیش به فکرت هستم
ز بـــــــــرای مستی من ساقی یی جام شرابی
نه خوشم آید تــــــــــــرانه نه هم بزم عاشقانه
تو که بزمی و تـــــــرانه تو که چنگی و ربابی
میدانم میلت به میلم اشتیاق داری بـــــــه سیلم
ولی بــــار دوش داری که تو نه چنین خرابی
گاهی ســـــــبز مینمایی گهی رنگ قسمت من
که بـــــــــه قسمت سیاهم طراوتی و شادابی
"نژند" حسنی من نخواهم، نه جوانی و لطافت
تـــو لطیفی،حسنی، شعری تو که نابی و شبابی
حلیم نژند 22 09 1395
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود