يکشنبه ۲۷ آبان
پاپوش شعری از حسام الدین مهرابی
از دفتر پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ۱۴:۱۷ شماره ثبت ۵۱۹۰۷
بازدید : ۷۴۶ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر حسام الدین مهرابی
آخرین اشعار ناب حسام الدین مهرابی
|
ای تو رفیقِ دشمن با هوش من شده
خاکی پس ازتو بر سروبر دوش من شده
رفتی و زنده ماندن من بعدِ تو ، فقط
داغی به روی سینه ی پرجوش من شده
یار فضای بین دو بازوی سرد من
بدبخت بختکی که هم آغوش من شده
پرسید ، یادت است دویدی پِیَش مدام ؟
گفتم که هرچه بوده فراموش من شده
انکار کردم و شده مثل دم خروس
این کفش پاره پاره که پاپوش من شده
رؤیای نیمه های شبم ، صبحِ بعدِ تو
سیلیِ محکمیست که بر گوش من شده
|
نقدها و نظرات
|
سلام دوست عزیز بسیار ممنونم از حضور شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست
ایام تسلیت