آمده ام بخانه ات
آمده ام بخانه ات ؛ غم زدلم رها کنم
دست بدامنت کشم ؛ شکوه زدل جدا کنم
یاد تو میبرد چنان ؛ غم زدل پریش من
یاد تو میکنم مدام ؛ عهد کنم وفا کنم
خانه ی غم خراب شد ؛ من بفدای مهر تو
مهر تو خانه ی دلم ؛ خانه زدل بنا کنم
دوش برای من ؛ یک شب یادگار شد
یاد شب گذشته را ؛ در همه شب بپا کنم
باغ محبّتت عجب ؛ میوه دهد صفا دهد
لطف اگر کنی بمن ؛ میوه خورم صفا کنم
نور دهی بدل مرا ؛گر بدلم بخوانمت
نور تورا بدل کنم ؛ دفع دل از بلا کنم
شکر کنم چنان تورا ؛ هر نفسی که میکشم
گر تو سعادتی دهی ؛ شکر تورا ادا کنم
دور مکن زخود مرا ؛ بادل پر امید من
جای امید کی کنم ؛ کینه بدل روا کنم
نغمه ساز دلربا ؛ ازتو شنیده ام بسی
ساز بزن تو مطربا ؛ تاکه غمم فنا کنم
باز شود چنان دلم ؛ تاکه تو ساز میزنی
بسته شود در آن زمان ؛ جورکنم جفا کنم
ساز بزن تو مطربا ؛ رقص کنم بساز تو
رقص کنم برای تو ؛ نی عمل از ریا کنم
رقص کنم بنافله ؛ دزد شوم بقافله
خوشتراز آنکه باریا ؛ درسحرم دعا کنم
اجر بمن دهی بسی ؛ گر برهت قدم زنم
هر قدمی که میزنم ؛ مشکل خلق وا کنم
تابش چشم شوخ را ؛ گربکنی بسوی من
شُهره شهر چشم من ؛ جام جهان نما کنم
چهار شنبه سوم آذر نود پنج .
درود
بسیارزیبا بود