چهارشنبه ۳۰ آبان
تو تنها حق من بودی شعری از امیرحسین مختاری
از دفتر ترانه نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ۱۱:۳۲ شماره ثبت ۵۱۳۴۵
بازدید : ۳۳۸ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر امیرحسین مختاری
آخرین اشعار ناب امیرحسین مختاری
|
به بد حالی گرفتارم
نبودت می کُشه من رو
نمی تونم بگم بی تو
جوابِ نه به مردن رو
نباید گم کنم راهُو
به دنبالِ تو میگردم
به من رو کن،فقط یک بار
میدونم خیلی بد کردم
نمی دونی چقد سخته
شبا رو تا سحر مردن
تو تنها حقِ من بودی
چه راحت حقَمو خوردن
به روزی بی تو افتادم
همه ی شهر می دونه
من و هر کس که می بینه
تمامِ روز گریونه
خودم رو قانع می کردم
که کم شه یکمی از درد
تو رو به خاطره هامون
رفیقِ نیمه را(ه) برگرد
عذابم میده تنهایی
بیا یک بار همدم باش
تمامِ زندگیِ من
یکم واسه خودم هم باش
#امیرحسین_مختاری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
ترانه ی زیبایی بود