يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علی میرزایی( هیچکاک)
آخرین اشعار ناب علی میرزایی( هیچکاک)
|
تق تق تق
کیست میکوبد چنین بر در؟؟
بگو بامن که نامت چیست؟
مرا با هیچکس کاری نبوده
پس تو کارت چیست؟
-منم من مرگ !!
پایان همه آمال و اوهامت
منم مرگی که میپنداشتی دورم ز تو
اینک همی گردم به دور خانه و بامت
گشایی اینک این در را
وَ یا ترسی و نگشایی
گریزی نیست دیگر بر تو ای آدم
گریزی نیست بر من ،آه ای پایان غم انگیز
بیا داخل،نشین و شوکرانی تلخ در جام من تنها و غمگین ریز
_سلام از من به تو ای مرد بی امّید،
ای قربانی تقدیر
ای بازیچه ی دست خداوندی
و ای مخلوق در زنجیر
سلام ای مرگ،ای پایان
سلام ای رهزن شادی خوشحالان
و ای بنهفته در هر لحظه از غمهای غمناکان
بیا جانم بگیر اینک
همی دانم نمیدانی....
که من جان داده ام بسیار
پیش از این که تو آیی
به دست غم ،به پای عشق
گاهی فقر و تنهایی
بیا اینک تو دستم را بگیر ای مرگ
پایانی بده بر رنج این انسان
که آغازش همه غم بود
استمرار آن حرمان
بیا ای مرگ،ای پایان...!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ
غمگین